تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد اعلام برنامه‌های شهرداری مشهد به‌مناسبت دهه امامت و ولایت | نورافشانی ۵۰ نقطه مشهد در شب عید غدیرخم کدام پارک‌ها و بوستان‌های مشهد دارای مجموعه‌های بازی برای کودکان هستند؟ عملیات اجرایی دوربرگردان غیرهم‌سطح ابوطالب‌شرقی در مشهد به‌زودی آغاز می‌شود ۲۱۷ هزار نفرشب ظرفیت اسکان رسمی مشهد، میزبان زائران تابستانی می‌شود رمزگشایی از نام محله «خین عرب» مشهد که قدمت چهارصدساله دارد پاسخ شهرداری مشهد به گلایه‌ها درباره وضعیت خیابان عباس آباد ۱۷
سرخط خبرها

استاندار خراسان رضوی: آمادگی کامل داریم تا در دهه پایانی صفر میزبان زائران در مشهد باشیم | استقرار موکب‌ها در مسیر‌های منتهی به مشهد

  • کد خبر: ۱۸۲۱۹۳
  • ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
استاندار خراسان رضوی: آمادگی کامل داریم تا در دهه پایانی صفر میزبان زائران در مشهد باشیم | استقرار موکب‌ها در مسیر‌های منتهی به مشهد
استاندار خراسان رضوی با اشاره به دهه آخر صفر و شهادت امام رضا(ع) از آمادگی کامل استان خراسان رضوی در استقبال از زائران و ارائه خدمات ویژه خبرداد.

یعقوبعلی نظری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر گفت: دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف و متولی آماده استقبال از زائران هستند و جلسات مختلف در این زمینه برگزار شده است.

وی اظهار داشت: آمادگی کامل داریم تا در دهه پایانی صفر میزبان زائران در مشهد باشیم.

نماینده عالی دولت در استان خراسان رضوی به زائران پیاده دهه پایانی صفر اشاره کرد و گفت: حرکت زائران پیاده نیز از مسیر‌های منتهی به مشهد خواهندآمد و موکب‌های مردمی پیش‌بینی شده در حال استقرار است. به محض اینکه زائران پیاده به مسیر‌های منتهی به مشهد برسند خدمات به آن‌ها ارائه خواهد شد، هرچند در سراسر استان این موکب‌ها برای زائران پیاده امام رضا(ع) نصب و راه‌اندازی می‌شود.

آماده‌سازی فضای پارکینگ‌ها در دهه آخر صفر در هسته مرکزی شهر

همچنین رئیس کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دهه آخر صفر شهرداری مشهدمقدس نیز درباره آماده‌سازی فضای پارکینگ در هسته مرکزی شهر مشهدمقدس گفت: در مجموع ۷هزار و ٢٩فضای پارک در هسته مرکزی شهر وجود دارد که شامل ۲۳پارکینگ ثابت با ظرفیت ٣هزار و ٩٣٠فضای پارک و ۱۱پارکینگ موقت با ظرفیت ۳هزار و ٩٩فضای پارک است.

سیدمهدی امامی‌میبدی تصریح کرد: حدود ۲۱مرکز پارکینگ موقت با ظرفیت ۹هزار و ٢٠٠فضای پارک در صورت اخذ و آماده‌سازی زمین‌های راه‌آهن و گمرک برای فضای پارک خودرو پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گفته وی، فضای پارکینگ اضطراری برای اتوبوس‌های برون شهری نیز پیش‌بینی شده است. تشدید گشت‌های نظارتی، انضباط ترافیکی ناوگان حمل و نقل باری در مبادی و هسته مرکزی شهر با همکاری پلیس راهور و فعالیت شبانه‌روزی مرکز کنترل ترافیک در این ایام دردستور کار است.

امامی خاطرنشان کرد: ۵دستگاه جرثقیل سنگین، ۴دستگاه خودروبر و ۸دستگاه امداد خودرو برای ارائه خدمات در زمان اضطرار پیش‌بینی شده و تیم لجستیک دوچرخه‌های اشتراکی که شامل ۳خودرو و ۳موتور است، آماده‌باش خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->